Golden Medical Media
Image default

DLACZEGO najlepszą opcją jest teraz BLOGOWANIE?

Jeśli chodzi o marketing online , blogowanie jest jednym z najlepszych narzędzi do marketingu treści. Ponieważ konsumenci częściej czytają blogi, rośnie wpływ blogów na proces podejmowania decyzji. Jeśli nie masz bloga, praktycznie odsyłasz potencjalnych pacjentów. Znajdź więcej pacjentów, edukuj tych, których masz i buduj reputację swojej praktyki, wskakując do świata blogowania. Ta inwestycja w reklamę może być najlepszą inwestycją przez cały rok.

Korzyści z blogowania

Jakie korzyści może przynieść blogowanie w Twojej praktyce? Jest ich zbyt wiele, aby wymienić je wszystkie, ale zapoznaj się z kilkoma zaletami poniżej. Który z nich byłby najbardziej pomocny w twojej praktyce?

  • Przyciągnij nowych pacjentów – Jaka jest pierwsza rzecz, którą robisz, gdy potrzebujesz informacji? Jeśli jesteś podobny do większości ludzi, prawdopodobnie korzystasz z internetu. Prowadzenie bloga pomoże przyciągnąć nowych pacjentów i to nie tylko lokalnie. Zdziwiłbyś się, ile osób jest skłonnych podróżować w celu uzyskania wyjątkowych usług i zabiegów kosmetycznych najwyższej jakości. Twoi przyszli pacjenci są online i jeśli nie znajdą Twojego bloga, prawdopodobnie znajdą bloga jednego z Twoich konkurentów i zamiast tego wybiorą swoją praktykę.
  • Buduj SEO – Czy chcesz, aby potencjalni pacjenci znaleźli Twoją witrynę? Istnieje duża konkurencja, jeśli chodzi o rankingi wyszukiwarek. Blog to świetne medium do tworzenia i udostępniania wysokiej jakości treści. Wyszukiwarki uwielbiają dobre informacje; jeśli go udostępnisz, potencjalni pacjenci Cię znajdą.
  • Rozprzestrzenia się w całym kraju – Czy chcesz, aby Twoja reklama pojawiła się w magazynie? Czy masz nadzieję na pojawienie się w ogólnokrajowym programie telewizyjnym? Blogowanie sprawia, że ​​Twoje imię i nazwisko są widoczne, pomagając ludziom, którzy potrzebują branży i lokalnych ekspertów, aby Cię znaleźć. Jeśli chcesz być eksponowany zarówno w swoim rodzinnym mieście, jak i poza nim, potrzebujesz bloga.
  • Nigdy więcej treści w mediach społecznościowych nie zabraknie – czy masz stronę na Facebooku? Czy masz trudności ze znalezieniem treści do udostępnienia? Media społecznościowe to cenne narzędzie marketingowe , ale też kapryśne. Jeśli nie udostępniasz treści często, nie dostajesz tam swojej wiadomości. Blog zawiera cenne treści, które możesz łatwo udostępniać. Ta zawartość zrobi coś więcej niż tylko dotarcie do obecnych obserwujących. Gdy Twoje kontakty „polubią”, „udostępnij” i „tweetują” pomocne treści, które utworzysz, zwiększysz widoczność i rozpowszechnisz informacje o swojej firmie.

Jak zacząć?

Czy korzyści płynące z blogowania są zbyt duże, by z nich zrezygnować? Czy jesteś gotowy, aby założyć bloga dla swojej praktyki? Twoim głównym priorytetem jest upewnienie się, że publikowane przez Ciebie treści są wysokiej jakości. Twórz posty na blogu, które edukują, informują i pomagają czytelnikom. Jeśli potrzebujesz prostego pomysłu na tworzenie świetnych blogów, na początek rozważ użycie wyselekcjonowanych treści . Publikuj często i regularnie, przynajmniej co tydzień lub dwa, jeśli nie częściej. Upewnij się również, że utrzymujesz kontakt ze swoimi czytelnikami, odpowiadając na pytania, komentarze i udostępnienia w mediach społecznościowych. Im więcej kontaktujesz się z osobami, które udostępniają Twoją wiadomość, tym większe jest prawdopodobieństwo, że udostępnią ją ponownie . Na co czekasz? Nowi pacjenci są tam i są gotowi cię znaleźć; czy Twój blog jest na nie gotowy? Każda praktyka lekarska i kosmetyczna powinna mieć blog.

 

Call Now Button