Golden Medical Media
Image default

Jak napisać wartościowy post?

Jednym z najczęstszych pytań, które otrzymujemy, pomagając chirurgom plastycznym, dermatologom kosmetycznym i innym wybieralnym pracownikom służby zdrowia w pracy nad ich obecnością w Internecie, jest to, że często chcą wiedzieć, jak napisać dobry post na blogu. Chcą wiedzieć, jak wymyślić ciekawe treści, które warto przeczytać, nie poświęcając na nie dużej ilości czasu? Jednym z głównych wyzwań jest to, jak to wszystko zrobić, zachowując przy tym główny cel, jakim jest rozwijanie działań marketingowych w Internecie.

Przedstawiamy wybór treści dla chirurgów plastycznych i dermatologów

Jednym z najlepszych sposobów dodawania angażujących, znaczących treści do swojego bloga praktycznego jest wybranie innych interesujących treści, które są już dostępne na różnych portalach medycznych i platformach mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, blogi medyczne itp.). Dobór treści to proces przeszukiwania ogromnych ilości treści w Internecie, a następnie samodzielnego ich układania w znaczący sposób. Zasadniczo zestawianie interesujących, aktualnych treści, dodając jednocześnie swoją wiedzę i opinię na temat już omówionych kwestii.

Gdzie znajdę treści do wyboru?

Najlepszym miejscem do znalezienia treści, które stanowiłyby dobry post na blogu, byłoby:

  • Facebook (i inne serwisy społecznościowe)
  • Inne blogi medyczne (od innych chirurgów, WebMD i innych głównych portali medycznych)
  • Informacje prasowe (pomyśl o nowych laserach, nowych aprobatach FDA, sprzęcie chirurgicznym, wiadomościach o urodzie celebrytów itp.)
  • wiadomości Google

 Jak złożyć razem wyselekcjonowany post na blogu

Najlepszym sposobem na złożenie go jest wykonanie następujących czynności:

  1. Znajdź kilka interesujących fragmentów treści z jednego z powyższych źródeł, a następnie skopiuj / wklej je do okna swojego posta na blogu (upewniając się, że poprawnie sformatujesz tekst, ponieważ najprawdopodobniej zostanie zniekształcony podczas kopiowania / wklejania z innej witryny)
  2. Dodaj ciekawy komentarz przed każdym odnośnym fragmentem treści. Komentarz powinien zawierać opinię eksperta i punkt widzenia na temat treści.  Przykład: znalazłeś komunikat prasowy omawiający potencjalny nowy wypełniacz skórny, który właśnie trafił na druty… możesz dodać swoją opinię na temat tego nowego produktu, jak Twoim zdaniem będzie pasował do rynku, jak myślisz, że będzie skuteczny itp. po prostu oceń komunikat prasowy i dodaj wartość (przemyślenia ekspertów).  Poprzez kuratorowanie tych wiadomości zapewniasz znaczną wartość swoim czytelnikom, ponieważ czerpią korzyści z tego, że ekspert przetrawi te wiadomości dla nich .
  3. Upewnij się, że każda treść lub obrazy, których używasz, są należycie przypisywane (autorowi odniesienia i linkowi do oryginalnego źródła).

Podsumowanie doboru treści

Możesz zapytać, dlaczego linkowanie do wszystkich tych źródeł z mojego bloga byłoby dobre? Cóż, jest to konieczne, ponieważ # 1 używasz ich treści do tworzenia swoich, a # 2, łącząc się z innymi blogami, otrzymasz również link zwrotny do swojego bloga.

Tak, otrzymasz automatyczny link z powrotem do swojego bloga, po prostu łącząc się z innymi postami na blogu, jeśli mają one „pingbacki” dozwolone w oprogramowaniu bloga. To mało znana sztuczka w tej metodzie, która może szybko zwiększyć liczbę czytelników bloga, więcej linków i lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach!

Related posts

MARKETING na blogu dla chirurgii plastycznej

golden
Call Now Button