Golden Medical Media
Image default

MARKETING online, czyli czym jest i jak jest ważny. Prościej się nie da wytłumaczyć

Czy słyszałeś tę historię o dwóch facetach wędrujących po lesie, którzy nagle natknęli się na wielkiego niedźwiedzia grizzly? Niedźwiedź znajdował się jakieś 50 stóp dalej i zaczął go ścigać, gdy jeden z mężczyzn szybko wszedł do plecaka, aby wyciągnąć buty do biegania. Wyjął buty do biegania i zaczął je zakładać, kiedy drugi mężczyzna powiedział: „Co zwariowałeś? Nie możesz prześcignąć tego niedźwiedzia! ” Mężczyzna sznurujący swoje tenisówki powiedział: „Wiem o tym, ale muszę cię tylko prześcignąć!”

Dokładnie tak wygląda gra w optymalizację pod kątem wyszukiwarek . Dla każdego wyszukiwanego hasła na pierwszej stronie Google znajduje się ograniczona liczba nieruchomości . Nawet mniej niż tylko 3 najlepsze miejsca generują znaczący ruch na stronie 1. Więc wszystko, co musisz zrobić, to wyprzedzić konkurencję. Otóż ​​to.

Jasne, że jest wiele rzeczy, które się w to wiążą, ale po prostu zrozum, że cały cel to po prostu reklamowanie się lepiej niż konkurencja. Jeśli to zrobisz, wygrasz.

Jak więc lepiej się reklamować?

Pierwszym krokiem byłoby przeprowadzenie dogłębnej analizy rynku i konkurencji . Możesz skontaktować się z firmą taką jak ABM, aby przeprowadzić analizę za Ciebie, jeśli chcesz dokładnego i wszechstronnego przeglądu swojego rynku i konkurencji lub możesz po prostu przyjrzeć się kilku rzeczom samodzielnie. W większości przypadków, nawet jeśli masz zamiar zlecić specjalistę do przeprowadzenia badań, nadal dobrym pomysłem jest rozpoczęcie procesu samodzielnie, aby lepiej zrozumieć rynek.

Zbadaj lokalny krajobraz w swojej okolicy i oceń, kto dominuje gracze online. Podkreślam, że określam, kto dominuje gracze online, ponieważ czasami nie są oni tymi, którzy są najbardziej znani w mieście lub którzy robią najwięcej reklam offline. Nie ulegaj wpływom relacji offline, analizuj tylko to, co dzieje się online na Twoim lokalnym rynku.

Wyszukaj usługi, które oferujesz, używając słów kluczowych. Szukaj normalnie, nie próbuj zgadywać, jakie słowa kluczowe wpisują ludzie, po prostu wyszukuj rzeczy, które robisz. Wyszukaj wszystkie usługi, które wykonujesz w Twojej okolicy. Co widzisz? Kto tam? Wykonuj wiele tego typu wyszukiwań dla wszystkich podstawowych usług. Zwróć uwagę, kto pojawia się najczęściej.

Inżynieria wsteczna strategii online konkurencji

Gdy już określisz, kto radzi sobie najlepiej na Twoim rynku, jeśli możesz, przeanalizuj jego strategię na wysokim poziomie. Rzeczy, na które możesz spojrzeć;

  • Jaką mają stronę internetową? Czy jest estetyczny i pozornie dobrze zbudowany?
  • Jak to wygląda na Twoim telefonie komórkowym?
  • Czy produkują dużo treści?
  • Czy pojawiają się organicznie, a także w sekcji płatnej (AdWords)
  • Jeśli reklamują się w płatnych ofertach, czy możesz dowiedzieć się, na jakie słowa kluczowe są kierowani? (istnieje oprogramowanie, którego możesz użyć, które dostarczy Ci tych informacji – skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na ten temat )
  • Czy mają obszerną galerię zdjęć przed i po?
  • Kto zarządza ich marketingiem?
  • Czy możesz dowiedzieć się, skąd biorą linki?

Dzięki temu zaczniesz od zastanawiania się, co robią, aby być dobrze reprezentowanym w wyszukiwarkach.

Pamiętaj, że musisz być lepszy niż konkurencja, aby wygrać online. Nie ma powodu, aby czekać, aż wszystko będzie idealne, po prostu zacznij marketing, aby dać się znaleźć również w Internecie.

 

 

Related posts

OPTYMALIZACJA stron www pod kątem wyszukiwarek

golden
Call Now Button