Golden Medical Media
Image default

MARKETING na blogu dla chirurgii plastycznej

Wielokrotnie jesteśmy pytani, czy blogi są dobrym sposobem na promowanie praktyki chirurgii plastycznej , a naszą odpowiedzią jest zawsze głośne „może”! Tak, nie znamy ostatecznej odpowiedzi, ale uczciwej.

Chodzi o to, że prowadzenie bloga dla praktyki chirurgii plastycznej jest świetnym pomysłem, JEŚLI możesz go aktualizować o regularne, informacyjne treści, które są przydatne dla osób odwiedzających Twoją witrynę. Jeśli nie masz czasu i / lub zasobów na prowadzenie bloga (co oznacza regularne aktualizowanie go o unikalne / pouczające treści), marketing blogowy może nie być najlepszym wyborem marketingowym w Twojej praktyce.

Kiedy marketing blogowy nie jest przeznaczony dla praktyki chirurgii plastycznej

Jak wspomniałem powyżej, marketing na blogu może być nieodpowiedni, jeśli nie chcesz poświęcić czasu lub zasobów, aby zrobić to właściwie. Aby zrobić to prawidłowo, Twoja praktyka (zauważ, że nie powiedziałem „Ty”) musi tworzyć unikalne treści na blogu związane z gabinetem i procedurami, które wykonujesz regularnie. Na przykład musisz regularnie publikować treści dotyczące takich tematów, jak:

  • Efekty uboczne plastyki nosa, czas rekonwalescencji i blizny.
  • Wypełniacze skórne, koszty i skutki uboczne.
  • Lifting twarzy i co pacjenci powinni wiedzieć.
  • Itd itd….

Jak wskazano powyżej, jako lekarz praktyki nie musisz „fizycznie” poświęcać czasu na tworzenie treści i odpowiadanie na pytania. Możesz po prostu wynająć firmę zajmującą się copywritingiem medycznym, która może przedstawić dokładne i istotne informacje dotyczące usług oferowanych przez Twoją praktykę. W ten sposób możesz skorzystać z ogromnych zalet bloga w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, bez poświęcania całego czasu i wysiłku.

CO MUSISZ WIEDZIEĆ O MARKETINGU ONLINE? NIC, MY SIĘ TYM ZAJMIEMY

Jestem pewien, że już słyszałeś, że w Internecie unikalne treści przyciągają wyszukiwarki, takie jak Google, Yahoo i MSN, a także inne aplikacje internetowe. Dlatego absolutnie ważne jest, aby tworzyć unikalne treści, które opisują usługi oferowane przez Twoją praktykę (procedury i operacje).

Marketing blogowy dla zapracowanych chirurgów plastycznych

Ok, podsumowując to, o czym już rozmawialiśmy. Marketing blogowy jest bardzo skutecznym narzędziem marketingowym dla gabinetów chirurgii plastycznej, jeśli możesz poświęcić na to czas i zasoby. W większości przypadków po prostu nie masz czasu, aby poświęcić się na wydrukowanie swoich genialnych myśli dotyczących procedur praktyki. W takim przypadku najlepiej jest zatrudnić firmę, taką jak Aesthetic Brand Marketing, w celu opracowania unikalnych, pouczających i dokładnych informacji na temat tego, co robisz jako chirurg plastyczny w swoim określonym obszarze geograficznym.

W ten sposób możesz dalej się rozwijać i promować swoją praktykę w Internecie! Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz porozmawiać o tym, jak marketing blogowy może wpłynąć na twoją praktykę chirurgii plastycznej, nie wahaj się skontaktować z nami, aby uzyskać bezpłatną / niezobowiązującą rozmowę.

 

 

Related posts

Jak napisać wartościowy post?

golden
Call Now Button