Golden Medical Media
Image default

MARKETING wideo dla chirurgów plastycznych

To, czego szuka większość potencjalnych pacjentów, to zapewnienie. Chcą wybrać chirurga plastycznego, który zapewni im komfort, bezpieczne i ciepłe środowisko oraz naturalnie wyglądające, wysokiej jakości rezultaty. Chirurdzy plastyczni i estetycy mogą łatwo stracić z oczu, jak duża może być decyzja dla osoby rozważającej konsultację z chirurgiem plastycznym. To nie jest krytyka ich umiejętności obserwacji, ale jak w przypadku każdej innej pracy, pewne jej szczegóły znikają po latach pełnienia służby. Decyzja o zrobieniu tego pierwszego kroku i wezwaniu gabinetu chirurgii plastycznej jest dla wielu ludzi ogromna i głęboko emocjonalna.

Nasz zespół wie, że inwestycja, którą zainwestowałeś w swoją edukację, umiejętności i szkolenie, może mieć ogromny wpływ na życie wielu ludzi, dlatego chcemy pomóc Ci połączyć się z ludźmi, którzy potrzebują pomocy w podjęciu tej emocjonalnej decyzji. Zaczyna się od założenia i promocji marki. Dobrze ugruntowana marka pomaga opowiedzieć historię, którą chcesz opowiedzieć i wysyła uspokajające sygnały, których potrzebujesz, aby skłonić pacjentów do wybrania Twojego gabinetu do zabiegów chirurgii plastycznej.

Ten post dotyczy marketingu wideo, który jest jednym z naszych ulubionych narzędzi marketingowych w chirurgii plastycznej. To potężny sposób, aby spełnić obietnicę marki wobec pacjentów i spotkać się z nimi we właściwym miejscu w ich emocjonalnej podróży do idealnego wyglądu.

Najpierw porozmawiajmy o tym, dlaczego marketing wideo jest tak potężną platformą do opowiadania historii i dlaczego jest tak ważny dla Twojej firmy.

Marketing wideo pomaga pokazać, co kochają w Tobie Twoi pacjenci

W ABM wiemy, że ludzie uwielbiają dobrą historię. Dlatego my, ludzie na całym świecie, używamy ich do prowadzenia lekcji, dzielenia się wiadomościami i nawiązywania relacji. Jako właściciel firmy niewiele jest rzeczy ważniejszych niż opowiedzenie swojej wyjątkowej historii. To jeden z największych powodów, dla których ludzie będą wybierać cię z tłumu innych wysoko wykwalifikowanych chirurgów plastycznych. Na szczęście przez lata nauczyliśmy się, że marketing wideo może być jednym z najlepszych sposobów na rozpowszechnienie Twojej historii.

Według HubSpot, wiodącej firmy zajmującej się projektowaniem oprogramowania marketingowego, 90% klientów twierdzi, że film wideo pomógłby im w podjęciu decyzji o zakupie. Ponadto badania firmy wskazują, że wideo w e-mailach marketingowych może zwiększyć współczynniki klikalności, czyli liczbę kliknięć i otwierania wiadomości e-mail nawet o 300%.

Nasi klienci zwykle mówią nam, że mają świetne recenzje, a ich pacjenci je uwielbiają, ale nie mogą dowiedzieć się, jak poinformować innych o ich wspaniałej trosce o klienta. Marketing wideo działa tak dobrze i jest to świetny sposób na zapewnienie potencjalnym pacjentom pewności i zaufania poprzez prawdziwe pokazanie swojej osobowości i wiedzy w sposób, w jaki dobre pisanie, a nawet krzykliwe strony internetowe nie mogą.

Wykorzystaj marketing wideo, aby uzyskać większy ruch z wyszukiwarek

Chirurdzy plastyczni kontaktują się z nami, ponieważ chcą wyróżniać się na tle swoich rówieśników w wynikach wyszukiwania. Dobrze zoptymalizowana witryna z ciągłą strategią optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) działa cuda w kierowaniu całym ruchem organicznym na swój sposób, a inwestowanie w marketing treści wideo jest dobrym dodatkiem do każdego planu SEO.

Po pierwsze, wysokiej jakości wideo jest wyświetlane potencjalnym pacjentom, niezależnie od tego, w jaki sposób znajdują Cię w Internecie. Nie ma znaczenia, czy przeglądają strony na telefonie komórkowym, tablecie czy komputerze stacjonarnym; świetny film będzie dobrze wyglądał i wywarł wpływ na każdym urządzeniu. Oprócz wykorzystania technologii, dzięki której Twoja historia jest prezentowana w pięknym formacie, istnieje większe prawdopodobieństwo, że udostępniane będą treści wideo, dzięki czemu Twoja praktyka i marka będą widoczne w większej liczbie miejsc w sieci.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w marketingu online dowiedzieliśmy się również, że Google, inne główne wyszukiwarki i platformy mediów społecznościowych nadają priorytet treściom wideo z różnych powodów. Z powodu tego trendu im szybciej zainwestujesz w marketing wideo, tym łatwiej będzie Ci dalej umieszczać treści wideo na szczycie wyników wyszukiwania.

 

Gotowy, aby naprawdę wprowadzić swoją markę dzięki marketingowi wideo?

Łatwo zrozumieć, dlaczego marketing wideo pomaga odpowiedzieć na dwa z najczęściej zadawanych pytań, które otrzymujemy w ABM:

  • Jak opowiedzieć swoją historię i pokazać ludziom, że jestem świetnym chirurgiem plastycznym?
  • W jaki sposób mogę uzyskać więcej informacji o mojej praktyce chirurgii plastycznej w wynikach wyszukiwania?

Jeśli jesteś gotowy, aby zobaczyć, co marketing wideo może zrobić, aby Cię znaleźć i zacząć budować zaufanie pacjentów, skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o tym, co naszym zdaniem może dla Ciebie zrobić.

Related posts

Co to jest RETARGETING ADWORDS? Dlaczego warto spróbować?

golden
Call Now Button