Dziesięć razy łatwiej jest sprzedać klientowi niż „potencjalnemu klientowi”. Dlaczego więc większość gabinetów lekarskich nie komunikuje się właściwie z pacjentami?
Marketing e-mailowy to jeden z najbardziej opłacalnych i innowacyjnych sposobów pozostawania w kontakcie z ludźmi, którzy już byli twoimi pacjentami lub przynajmniej wyrazili zainteresowanie na kontakt z Tobą.
Większość twoich pacjentów chciałaby usłyszeć o wszelkich promocjach, które masz, lub nawet przeczytać wywiad z tobą w lokalnych wiadomościach, a nie zauważyli w swoich mediach społecznościowych o tym informacji. Budując bazę danych e-mail i pozostając z nimi w kontakcie, zawsze będą wiedzieć co się dzieje w twojej klinice, kiedy np. organizujesz otwarte drzwi lub dzień darmowych porad.
Nasz dział marketingu pomoże Ci opracować kampanię e-mail marketingu / e-biuletynu opartą na zasadach reakcji bezpośredniej.
Pokażemy Ci, co działa poprzez e-mail, co zaoferować, jaka powinna być częstotliwość kontaktów, kwestie prawne, wskaźniki itp. Jeśli nie utrzymujesz kontaktu z klientami za pośrednictwem poczty e-mail , zadzwoń do nas, a my sprawdzimy co możemy dla ciebie zrobić.