Golden Medical Media
Image default

MARKETING na blogu dla chirurgii plastycznej

Wielokrotnie jesteśmy pytani, czy blogi są dobrym sposobem na promowanie praktyki chirurgii plastycznej, a naszą odpowiedzią jest zawsze głośne „może”! Tak, nie znamy ostatecznej odpowiedzi, która jest uczciwa…

Chodzi o to, że prowadzenie bloga dla praktyki chirurgii plastycznej jest świetnym pomysłem i jeśli możesz go regularnie aktualizować, przekazywać aktualności dotyczące twojej praktyki, które są przydatne dla osób odwiedzających twoją witrynę. Jeśli nie masz czasu i / lub zasobów na prowadzenie bloga (co oznacza regularne aktualizowanie go o unikalne / pouczające treści), marketing blogowy może nie być najlepszym wyborem marketingowym w twoim przypadku.

 

Kiedy marketing blogowy nie jest przeznaczony dla praktyki chirurgii plastycznej

Marketing na blogu może być zbędny, jeśli nie chcesz poświęcić czasu lub zasobów finansowych, aby zrobić to właściwie. Aby zrobić to prawidłowo, musi tworzyć unikalne treści na blogu związane z gabinetem i procedurami, które wykonujesz regularnie. Na przykład musisz regularnie publikować treści dotyczące takich tematów, jak np:

  • Efekty uboczne korekcji nosa, czas rekonwalescencji.
  • Kwas hialuronowy, koszty i skutki uboczne.
  • Lifting twarzy i co pacjenci powinni wiedzieć.
  • Itd…

Jak wskazano powyżej, jako lekarz praktyki nie musisz „fizycznie” poświęcać czasu na tworzenie treści i odpowiadanie na pytania. Możesz po prostu wynająć firmę zajmującą się copywritingiem medycznym, która może przedstawić dokładne i istotne informacje dotyczące usług oferowanych przez Twoją praktykę. W ten sposób możesz skorzystać z ogromnych zalet bloga w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, bez poświęcania czasu i wysiłku.

CO MUSISZ WIEDZIEĆ O MARKETINGU ONLINE? NIC, MY SIĘ TYM ZAJMIEMY

Już słyszałeś, że w Internecie unikalne treści przyciągają wyszukiwarki, takie jak Google, a także inne aplikacje internetowe. Dlatego absolutnie ważne jest, aby tworzyć unikalne treści, które opisują usługi oferowane przez Twoją praktykę.

 

Marketing blogowy dla zapracowanych chirurgów plastycznych

Podsumowując to, o czym już wspominaliśmy. Marketing blogowy jest bardzo skutecznym narzędziem marketingowym dla gabinetów chirurgii plastycznej, jeśli możesz poświęcić na to czas pisząc samodzielnie teksty lub wynająć firmę. W większości przypadków po prostu wiemy, że nie masz czasu, aby poświęcić się jako bloger piszący dobre teksty dotyczące przeprowadzanych przez ciebie procedur medycznych. Jednak najlepiej jest zatrudnić firmę, która opracuje unikalne, rzetelne i dokładnych informacji na temat tego, co robisz jako chirurg plastyczny.

W ten sposób możesz dalej się rozwijać i promować swoją praktykę w Internecie bez stresu, że jesteś daleko za konkurencją. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz porozmawiać o tym, jak marketing blogowy może wpłynąć na twoją praktykę chirurgii plastycznej, nie wahaj się skontaktować z nami, aby uzyskać więcej informacji.

 

 

Call Now ButtonDLA LEKARZY I FIRM ZADZWOŃ