Golden Medical Media
Image default

MARKETING online, czyli czym jest i jak jest ważny. Prościej się nie da wytłumaczyć

Dla każdego wyszukiwanego hasła na pierwszej stronie Google znajduje się ograniczona liczba miejsc. Tylko pierwsze 3 najwyższe miejsca generują znaczący ruch na stronie 1. Więc wszystko, co musisz zrobić, to wyprzedzić konkurencję.

Jasne, że jest wiele rzeczy, które się na to składają, ale musisz zrozumieć, że twoim celem jest po prostu reklamowanie się lepiej niż konkurencja. Jeśli to zrobisz, wygrasz.

Jak więc lepiej się reklamować?

Pierwszym krokiem byłoby przeprowadzenie dogłębnej analizy rynku i konkurencji. Możesz skontaktować się z odpowiednią firmą, aby przeprowadzić analizę strony. W większości przypadków nawet jeśli masz zamiar zlecić wszystko specjalistom, nadal dobrym pomysłem jest rozpoczęcie procesu samodzielnie, aby lepiej zrozumieć rynek i wiedzieć co masz wymagać. Zbadaj lokalnie swoją branżę w swojej okolicy i oceń, kto jest najlepszym online.

Wyszukaj usługi, które oferujesz, używając słów kluczowych. Szukaj jak twoi pacjenci, nie stosuj tylko medycznego nazewnictwa, tylko takie słowa kluczowe jak wpisują szukający takich usług ludzie. Wyszukaj wszystkie usługi, które wykonujesz w Twojej okolicy. Co widzisz? Wykonuj wiele tego typu wyszukiwań dla wszystkich podstawowych usług. Zwróć uwagę, kto pojawia się najczęściej.

Inżynieria wsteczna strategii online konkurencji

Gdy już określisz, kto radzi sobie najlepiej w twojej okolicy, jeśli możesz, przeanalizuj jego strategię.

Rzeczy, na które możesz zwrócić uwagę;

  • Jaką mają stronę internetową?
  • Jak to wygląda na Twoim telefonie komórkowym?
  • Czy publikują dużo treści?
  • Czy pojawiają się organicznie, a także w sekcji płatnej (AdWords)
  • Jeśli reklamują się w płatnych ofertach, czy możesz dowiedzieć się, jakimi słowami kluczowymi się kierują?
  • Czy mają obszerną galerię zdjęć przed i po zabiegach?
  • Kto zarządza ich marketingiem?…

Dzięki temu zaczniesz się zastanawiać, co robią, aby byli dobrze widoczni w wyszukiwarkach.

Pamiętaj, że musisz być lepszy niż konkurencja. Nie ma powodu, aby czekać, aż wszystkie zabiegi marketingowe będą idealne współgrać z każdą płaszczyzną twojej praktyki, po prostu zacznij działać, aby dać się znaleźć również w Internecie.

 

Related posts

OPTYMALIZACJA stron www pod kątem wyszukiwarek

golden
Call Now ButtonDLA LEKARZY I FIRM ZADZWOŃ