Golden Medical Media
Image default

Co to jest RETARGETING ADWORDS? Dlaczego warto spróbować?

Retargeting, znany również jako remarketing, to forma reklamy online, która może pomóc Ci utrzymać Twoją markę przed odrzuconym ruchem po opuszczeniu Twojej witryny. W przypadku większości witryn tylko 2% ruchu internetowego jest konwertowane podczas pierwszej wizyty.

 

Masz tylko jedną okazję, aby zrobić pierwsze wrażenie. Jednak to nie znaczy, że nie możesz dotrzeć i odwołać się do odwiedzających witrynę, którzy przychodzili i odchodzili. Korzystanie z retargetingu Adwords może zapewnić Twojej praktyce narzędzia potrzebne do kierowania reklam do byłych użytkowników witryny, przekształcając ciekawość w pacjentów. Nie pozwól, aby ci poprzedni odwiedzający witrynę wpadli przez szczeliny i zgubili się na zawsze. Rozwiń swoją praktykę dzięki temu cennemu narzędziu marketingowemu. Czy korzystasz z retargetingu AdWords? Jeśli nie, to dzisiaj jest idealny moment na rozpoczęcie.

Co to jest retargeting AdWords?

Retargeting Adwords (zwany także remarketingiem ) to funkcja umożliwiająca tworzenie specjalistycznych kampanii reklamowych skierowanych do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę. Umożliwia wyświetlanie odpowiednich reklam w wynikach wyszukiwania Google i w całej sieci. Ta funkcja daje dodatkową możliwość dotarcia do potencjalnych pacjentów, pomagając im zapamiętać Twoją praktykę i powrócić do Twojej witryny internetowej. Przekształca jednorazowe wizyty w powtórne wizyty i pomaga sprzedawać produkty, rezerwować spotkania i rozpowszechniać filozofię praktyki.

Retargeting jest szczególnie przydatny, jeśli chodzi o przyciąganie odwiedzających, którzy odwiedzili Twoją witrynę i opuścili ją bez nawiązania kontaktu. Może pomóc skierować ich uwagę na Twoją praktykę, sprowadzając ich z powrotem do Twojej witryny w celu zakupu produktu, dalszych badań lub umówienia się na wizytę. Przy tak dużej konkurencji online potencjalni pacjenci często przeglądają strony internetowe wielu gabinetów kosmetycznych przed umówieniem się na wizytę; dzięki retargetingowi masz pewność, że zapamiętają Cię, kiedy przyjdzie czas na zarezerwowanie tej procedury.

W jaki sposób retargeting AdWords może pomóc w Twojej praktyce?

Nakłonienie potencjalnych pacjentów do odwiedzenia Twojej witryny po raz pierwszy może być trudne. Często wymaga świetnej treści i silnej strategii SEO. Upewnij się, że ich pierwsza wizyta nie jest jedyną wizytą. Retargeting AdWords może pomóc Twojej praktyce poprzez:

  • Zwiększanie klikalności i współczynnika konwersji – w testach pilotażowych programu Google zauważyło, że jeden ze sprzedawców odnotował dwukrotny wzrost współczynników klikalności i pięciokrotnego wzrostu współczynników konwersji. Co to może zrobić dla Twojej firmy?
  • Twórz niestandardowe kampanie dla różnych typów pacjentów – różne osoby szukają różnych rzeczy, gdy odwiedzają Twoją witrynę. Retargeting AdWords pozwala dotrzeć do różnego rodzaju pacjentów. Możesz tworzyć różne reklamy dla tych, którzy po prostu odwiedzili Twoją witrynę, a także dla tych, którzy wcześniej kupili i przejrzeli konkretne oferty produktów.
  • Pokaż trafne reklamy – za pomocą remarketingu możesz wyświetlać trafne reklamy osobom, które odwiedziły różne strony w Twojej witrynie. Na przykład możesz wyświetlać reklamy liposukcji osobom, które są zainteresowane liposukcją. Wyświetlanie reklam odwołujących się do tego, czym interesuje się potencjalny klient, zwiększy sukces Twojej kampanii.
  • Dotrzyj do osób zainteresowanych Twoim biznesem – nie oszukujmy się, nie każda osoba interesuje się chirurgią plastyczną. Nie będziesz apelować do wszystkich, ale to nie znaczy, że nie ma wielu potencjalnych pacjentów do Twojej praktyki. Docierając do osób, które okazały zainteresowanie Twoją firmą, kierujesz reklamy. Zamiast mieć nadzieję na znalezienie tych, którzy są zainteresowani ze strony mas, odwołujesz się do tych, o których wiesz, że już są zainteresowani.

Jeśli myślisz, że retargeting Adwords wydaje się świetnym sposobem na zwiększenie zysków, miałbyś rację, ale może zdziałać znacznie więcej. Utrzymuje Twoją praktykę w pamięci potencjalnych pacjentów, pomagając Ci upiększać świat (a przecież czyż nie tak właśnie zacząłeś w medycynie estetycznej?). Remarketing może również budować podążanie za Twoją witryną, pomagając Ci stać się ekspertem w branży i zapewniając, że treść Twojej witryny wysokiej jakości jest widoczna, czytana i lubiana. Jasne, jest to dobry sposób na zarabianie większych pieniędzy, ale pomaga również w edukacji i informowaniu pacjentów, a jednocześnie zapewnia witrynie uwagę, na jaką zasługuje.

Jakich rezultatów mogę się spodziewać?

Chcesz zobaczyć korzyści, jakie retargeting AdWords może przynieść Twojej firmie? Spróbuj i przekonaj się. Ale najpierw upewnij się, że masz narzędzia potrzebne do pełnej analizy jego skutków. Nasze niestandardowe filtry analityczne mogą pomóc Ci naprawdę zobaczyć wyniki dowolnej kampanii, w tym kampanii remarketingowej AdWords. Możemy śledzić odwiedzających i zobaczyć, skąd przyszli i co zrobili w Twojej witrynie. Zapomnij o ogólnych i trudnych do odczytania raportach z Google Analytics, zapewniamy informacje, których możesz faktycznie użyć, aby zobaczyć, jakie narzędzia są skuteczne, abyś mógł stale ulepszać swoją witrynę i wykorzystywać pełen potencjał internetu.

Jacy nowi pacjenci czekają na Ciebie? Skorzystaj z retargetingu AdWords, aby je znaleźć!

Related posts

MARKETING wideo dla chirurgów plastycznych

golden
Call Now Button